četrtek, 3. oktober 2013

Ko me inspirira #18

Vladka and I allways celebrate beginning of the new month with a new Inspired by... challenge. For the month of October she picked Suzy`s super sweet illustration and created a color palette with Chip it! So we have a color based challenge this time and we would love to see how you will incorporate brown, red, blue and pink on your projects. I picked brown as my main color and used red, blue and pink as the accents color. This is the easiest way for me to use four or more colors on my cards. If you will join us, there is the Inlinkz on Vladka`s blog to link your projects. I wish you a great day!

Drage punce, z Vladko sva za vas pripravili letošnji prvi jesenski Ko me inspirira... izziv. In ker so mi pri jeseni najbolj všeč prav barve, se mi je zdelo super, da je Vladka tokratni izziv zastavila barvno. Izbrala je krasno Suzijino ilustracijo angelčka in s Chip It! izdelala barvno paleto, ki nam tokrat služi za izziv.


Prav radovedna sem, kako boste pristopile k tej simpatični barvni kombinaciji. Jaz najraje eno barvo izberem za prevladujočo, ostale pa le za poudarek in poživitev. Tako sem izdelala tudi spodnjo voščilnico. Za osnovno barvo me je sicer mikalo izbrati modro, pa sem nato zavoljo jeseni izbrala rjavo.

Kot vedno komaj čakam skok na Vladkin blog in pogled na njene mojstrovine. Tokrat vas tudi InLinkz, kjer lahko pripnete vaše projekte, čaka pri njej. Se že veselimo vaših izdelkov, Marina iz Mavelu.com pa bo tudi tokrat izžrebanki podarila ljubko štampiljko. Hvala za obisk in bodite nadvse lepo.

14 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Jesen res inspirira s svojo paleto barv in dejansko ta izziv sovpada s tematiko :))) Super si to zapisala :) In prav tako se mi zdi odlično razmišljanje, da uporabiš eno barvo kot prevladujočo in potem kombiniraš z ostalimi. Jaz pa se ponavadi matram s kombinacijami :)) Všeč so mi ti barvni krogci, ki tako lepo dopolnijo celoto čestitke in izrezan del si super dopolnila z napisom. Lepa čestika.

oldpunca pravi ...

Kako čudovito! Zelo lepo si uporabila predpisane barve. Tvoje postavitve in ideje pa me vedno znova očarajo. Krogci so vrhunski dodatek :-)

Maja pravi ...

Čudovita čestitka in super si se znašla pri kombiniranju barv.

Mojca pravi ...

ooooooo Suiz pa itak vsi obožujemo, a ne :) tele nežne barve so mi zelo všeč in tvoja voščilnica je res čudovita. lp

Klara pravi ...

Superca narejeno. Všeč mi je kako si z barvnimi krogci pričarala pravo kombinacijo barv. Zelo je lepa. :))

moi pravi ...

Krasno uporabljena paleta barv. Glede na to, da so precej močne barve in niso sorodne, je tvoja odločitev idealna.

Helena pravi ...

Ker imam tudi sama težave s kombiniranjem barv, je super zamisel in izvedba o eni prevladujoči in ostalimi kot popestritev in dodatek.
Všeč so mi barvne pikice in voščilo znotraj okvirja.

Metuljčica pravi ...

Prav všeč mi je tvoja čestitka, polna je dobrih idej in zamisli.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fantastična voščilnica in tudi ta angelček je prekrasen
lp Tamara

Hali pravi ...

Čudovit izziv in ti si pripravila krasno čestitko.Mogoče se pridrućim :-)

Janja pravi ...

Krasna je. Lp

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna ideja s krogci. Dajo piko na i celotni voščilnici, ki je seveda kot vedno- čudovita. Pozdravček

Tanja E. pravi ...

Super si speljala, zelo mi je všeč ideja s krogci, LP:)

Martha pravi ...

What a FUN design, Tina! The recipient will enjoy receiving it!